GRAPHENpads® brzdové obložení SRAM G2&Guide, Disc 31

GRAPHENpads® brzdové obložení SRAM G2&Guide Brzdové obložení vhodné pro brzdy SRAM G2 a další.
Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do:
14.11.2024
Možnosti doručení
Kód: 5962
999 Kč
GRAPHENpads® brzdové obložení SRAM G2&Guide, Disc 31
GRAPHENpads® - nová éra jistoty a konzistence brzd je tady. Keramické destičky GRAPHENpads® představují zcela nové měřítko pro odvětví brzdových destiček díky našemu jedinečnému přístupu ke konstrukci chladicích žeber zadní desky, na míru vytvořenému potahu zadní desky grafenem a také zcela nové třecí směsi, která využívá speciálně upravený grafen namísto toxické mědi. Tyto destičky jsou vhodné pro silniční třmeny Sram, jako je eTap AXS, stejně jako Level Ultimate a další. Kompatibilní: SRAM G2 Ultimate, RSC ; Guide Ultimate, RSC, RS, R, T ; Avid XO Trail, Elixir 9 Trail, Elixir 7 Trail, Trickstuff Direttissima (C42 caliper), Piccola HD (C42 caliper only) Složení: Keramická organická třecí směs Performance obsahující grafen. Tepelný povlak obsahující grafen. Nepoužíváme měď ani žádné těžké kovy. Použití: Za všech povětrnostních podmínek Balení: Dvě destičky (sada na kolo), jedna pružina Brzdové destičky jsou nejdůležitější součástí kola, která určuje, jak jistě můžete sjíždět. Klíčovým prvkem jejich optimálního výkonu je udržovat teplotu brzdových destiček a rotoru na co nejnižší úrovni (ideálně pod 400 °C), zejména při delších sjezdech. Čím více se destičky zahřívají, tím rychleji vadnou, což znamená, že ztrácejí schopnost spolehlivě vás zpomalit, když je to potřeba. Přehřáté destičky ztrácejí brzdnou konzistenci a při každém stisknutí brzdové páčky se chovají jinak, což značně snižuje vaši jistotu při brzdění, což vás efektivně nutí jet mnohem pomaleji. Proto společnost Shimano zavedla u kotoučových destiček chladicí žebra ve snaze snížit jejich provozní teplotu. Ideální brzdová destička bude mít stejný předvídatelný brzdný výkon, počáteční brzdný záběr a dokonalou modulaci během dlouhého sjezdu. Po třech letech vývoje jsme přesvědčeni, že právě toho jsme s našimi brzdovými destičkami GRAPHENpads® dosáhli. Výsledky strojních testů a termovizního snímkování ukazují, že se nám podařilo snížit teplotu destiček a rotoru až o 35 % oproti konkurenci a zcela eliminovat vadnutí brzd. Rotory jsou opakovaně zahřívány na vysoké teploty přesahující 500 °C, čímž se zvyšuje nebezpečí změknutí materiálů rotorů temperováním. Měknutí temperací způsobuje zvýšené opotřebení a deformace rotoru a vede ke snížení brzdného výkonu. Z tohoto důvodu je nesmírně důležité co nejrychleji odvádět teplo z rozhraní rotor-obložení. *První destičky na trhu obsahující speciálně upravený grafen ve své třecí směsi, který výrazně zlepšuje brzdný výkon, odolnost a přenos tepla na zadní desku. * Díky tomu, že jsou zadní destičky celé pokryté grafenovou vrstvou rozptylující teplo, bylo možné dosáhnout mnohem většího přenosu tepla z třecího materiálu do chladicích žeber a zároveň zvýšit vyzařování tepla (IR spektrum) o více než 20 % (což je velmi významné). * První podložky na trhu s patentovanými šikmými chladicími žebry pro lepší proudění vzduchu a chlazení. Úhlové řezání přináší tři hlavní výhody. 1. Zvětšení celkové plochy chladiče o 40 % oproti standardním metodám řezání. 2- výrazně větší proudění vzduchu ve srovnání s tradičními chladiči, které zvyšuje konvekční odvod tepla. 3 -nejdůležitější je, že díky úhlovému řezání 45 stupňů všechny plochy vyzařují teplo směrem od brzdového obložení. Tepelné záření (infračervené spektrum) je nejvyšší ve směru kolmém k povrchu, takže ve standardním chladiči každé žebro vyzařuje své teplo na sousední žebro, čímž se v prvku udržuje více tepla. Naše destičky vyzařují veškeré teplo směrem od zadní desky. * K dnešnímu dni jsou brzdové destičky GRAPHENpads® jediné brzdové destičky na trhu, které zcela eliminují toxickou měď, a to v předstihu před novými předpisy (je prokázáno, že měděný brzdový prach je toxický pro vodní organismy, proto nové kalifornské nařízení zakáže používání mědi od roku 2025). * Mimořádná životnost brzdových destiček a rotorů. Podle našich vlastních testů vydrží jedna sada destiček v kopcovitém terénu v průměru až 8000 km. Grafen v třecím materiálu brzdových destiček také prodlužuje životnost rotorů díky zabudování grafenových částic do mikropórů brzdného povrchu rotoru. * Destičky se vyrábějí v EU. * Předvídatelnost a výkon, které vám umožní získat plnou kontrolu nad brzděním. * Lepší modulace a rychlejší zastavení * Větší jistota při sjíždění * Žádné vadnutí brzd, větší konzistence a spolehlivý pocit z brzdění v zatáčce za zatáčkou, a to i v těch nejnáročnějších sjezdech. * Jsou velmi tiché, a to i při dlouhých sjezdech. * Snižují únavu rukou díky výrazně menší síle na brzdové páky potřebné k dosažení výkonného brzdění ve srovnání s konkurencí. Třecí směs GRAPHENpad byla vyvinuta za pomoci renomovaného evropského specialisty na kotoučové destičky s desítkami let zkušeností a jedinečným vybavením, které umožňuje přesné testování výkonu. Grafen je stále velmi novým materiálem, zejména v oblasti třecích brzdových směsí. Díky jeho velmi unikátním vlastnostem a dlouholetému testování se nám podařilo vyvinout třecí materiál, který nemá obdoby. V automobilovém průmyslu, kde již téměř každá významná automobilka podala několik patentových přihlášek na třecí směsi obsahující grafen, je jasně vidět, že je to budoucnost brzdových destiček. Nové předpisy, které začnou platit od roku 2025, zakážou používání měděného prášku v destičkách. Grafen je nejen vynikající náhradou mědi, ale i významným vylepšením z hlediska výkonu. Jsme první společností v cyklistickém průmyslu, která nabízí grafen v třecí směsi. Abychom pochopili, proč je grafen tak dobrým materiálem pro třecí směs, musíme pochopit, jak se třecí směs vyrábí. Typická organická třecí směs obsahuje pět tříd složek: vláknitý materiál vyrobený z anorganických/organických/kovových vláken (např. měď), pojivo (např. termosetový polymer), "plnivo" (různé měkké keramické prášky), jedno nebo více maziv/změňovačů tření (např. grafit, měď), jedno nebo více abraziv (tvrdé keramické prášky). Pojivo, což je obvykle fenolová pryskyřice, která spojuje všechny složky dohromady, má velmi vysoký koeficient tření, proto je nutné přidávat modifikátory tření/maziva, aby se koeficient tření snížil a umožnila se modulace brzdění. Měď je skvělým příkladem materiálu, který funguje nejen jako vlákno, ale je také mazivem a vodičem tepla do zadní desky. Grafen je naproti tomu několikrát pevnější než měď, vede teplo 3-6krát lépe a jeho koeficient tření je o několik řádů nižší. Vyloučením mědi a nalezením správného poměru grafenu a dalších složek jsme vytvořili jedinečný třecí materiál, který poskytuje mimořádný výkon. Instalace: Dodržujte správný postup při instalaci. Zanedbání tohoto postupu povede k podprůměrným zážitkům. 1. Odstraňte kolo a staré brzdové destičky. 2. Pomocí čističe brzd vyčistěte vnitřní část třmenu a povrch rotoru (případně použijte izopropylalkohol) 3. Vyčistěte brzdový kotouč a povrch rotoru. Jemně zatlačte každý pístek zpět do těla třmenu (například pomocí velkého šroubováku). Poté namontujte nové destičky a pružinu 4. Nejdůležitější část - Při jízdě rychlostí přibližně 20 km/h (12 mil/h) v bezpečném prostředí brzděte rovnoměrně, dokud rychlost neklesne na rychlost chůze. Opakujte 20krát. Poté 10krát agresivně zastavte

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: