Jak reklamovat zboží (použité)

Máte-li se zbožím jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na info@rumasportshop.cz, nebo telefonicky v pracovní době 734 789 325. Některé problémy lze vyřešit bez posílání a ušetříte si čas a peníze za poštovné. V případě, že nám posíláte mail, popište prosím co chcete reklamovat, závadu, atd.

V případě posílání zboží na reklamaci, prosím přiložte vyplněný formulář, který jste dostali se zbožím, ke stáhnutí ZDE (.pdf)

Zboží pošlete na adresu:
Rumasport
Ostravice 858
73914 Ostravice

Zboží musí být čisté (vyprané) a kompletní.

Neposílejte zboží na dobírku, z pochopitelných důvodů jej nemůžeme převzít a prodlužujete tím vyřízení.

Měsíční lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet až dnem doručení do naší provozovny. Budeme se snažit věc vyřídit co nejrychleji. Jakmile zboží k reklamaci obdržíme, přijde vám informační mail a stejně tak budete informování o vyřízení reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení